Často kladené otázky (FAQ)
1. Ak máte pri tovare napísané skladom. Je naozaj daný tovar fyzicky u nás?
Áno. Ak je daný tovar označený skladom máme ho priamo u nás na sklade.
Takže môže byť ihneď odoslaný alebo pripravený na osobný odber.
2. Môžem si tovar tovar zakúpiť priamo u Vás na sklade bez objednávky?
Áno. Ak je daný tovar označený skladom máme ho priamo u nás na sklade.
3. Ak si objednám tovar kuriérom naozaj príde už na druhý deň?
Áno. Tovar objednaný do 13:00 bude doručený kuriérom nasledujúci pracovný deň po celom území Slovenska.
4. Ako môžem tovar zaplatiť?
A. Dobierkou – platba až pri doručení tovaru kuriérom ( možnosť platby aj kartou )
B. Prevodom – v e-maile o potvrdení objednávky príde číslo účtu, na ktorom má byť čiastka uhradená
C. Platba On-line (platobnou kartou), Online platba cez INTERNETBANKING – TrustPay
D. Platba kartou alebo v hotovosti - priamo u nás v predajni v Pezinku pri osobnom odbere
5. Zasielate Vaše výrobky aj mimo územie Slovenska?
Nie. Naše výrobky zasielame len na území Slovenskej republiky.
6. Ak si objednám tovar cez víkend alebo cez sviatok, tak kedy ho môžem očakávať?
Pri osobnom odbere a ak je tovar skladom si môžete Váš tovar vyzdvihnúť už v najbližší pracovný deň.
Pri preprave kuriérom Vám tovar bude odoslaný najbližší praconý deň a na druhý pracovný deň ho máte doma.
7. Ako môžete zrušiť svoju objednávku?
Odoslanou objednávkou kupujúci môže odvolať (stornovať) len, ak odvolanie objednávky dôjde predávajúcemu skôr, ako tento odovzdá objednaný tovar na odoslanie kupujúcemu.
Vašu objednávku môžete zrušiť telefonicky na 033/640 8681 alebo e-mailom na adrese obchod@maxstore.sk
8. Kam sa môžem obrátiť s reklamáciou tovaru ?
S reklamáciou tovaru sa môžete obrátiť priamo na autorizovaný servis alebo na predajňu Maxstore, Bratislavská 79, 90201 Pezinok. V oboch prípadoch si pripravte doklad o kúpe.
9. Aká je záručná doba, keď kupujem ako podnikateľ resp. s uvedením IČO?
V prípade, že kúpu realizujete ako podnikateľ a k nákupu napríklad potrebujete vystaviť faktúru, pre takýto obchod platia ustanovenia Obchodného zákonníka (nie ustanovenia Občianskeho zákonníka a Zákona o ochrane spotrebiteľa, ako je tomu v prípade, kedy nakupujete ako spotrebiteľ) a záruka na takto zakúpený tovar je 12 mesiacov, pokiaľ zo záručného listu výrobcu dotknutého výrobku nevyplýva iná záručná doba.
10. Môžem k Vám priniesť tovar na reklamáciu i keď už uplynula dvojročná záruka?
Pokazený tovar môžete priniesť na pozáručný servis do našej predajne Maxstore, Bratislavská 79, 902 01 Pezinok. Cenovú ponuku na opravu, Vám zašleme. Oprava prebehne až po vašom odsúhlasení.