Menu
Bazénová izolačná penová podložka pod bazén 50x50cm 8ks

Bazénová izolačná penová podložka pod bazén 50x50cm 8ks

Bestway 58220 Bazénová izolačná penová podložka pod bazén 50x50 cm 8ks. Bazénová variabilná podložka vhodná pod ktorýkoľvek bazén. Podložka izoluje bazén od podkladu a zároveň vytvára účinnú ochranu pred mechanickým poškodením bazéna ostrými predmetmi v podklade. Čítajte viac

Momentálne vypredané

16,40 €

kód produktu: 58220

Výrobca: Bestway

  • Doručenie do 24 hod​.
  • Osobný odber Pezinok
  • Tovar na sklade
Popis

jedno balenie obsahuje 8 dielov (plocha 2m2)
jeden diel o rozmere 50 x 50 cm
diely je možné skladať do obdĺžnika (získate obdĺžnik o stranách 2x1 m)
pri kúpe 2 balení možno zložiť do štvorca (získate štvorec o stranách 2x2m)
materirál polyetylén

Hrúbka 4 mm

Doplnkové informácie

Kategória: Podložky pod bazén
Prevedenie: Obdĺžnik

 

A- Osobný odber sklad Pezinok
Pri osobnom odbere neúčtujeme žiadny poplatok.

B- Kuriér DPD, Geis
Cena za dopravu:
Hmotnosť:
0 – 30 kg          4,90 Eur s Dph
31 – 50 kg         9,90 Eur s Dph
51 - 100 kg      17,90 Eur s Dph
101 -150 kg     26,90 Eur s Dph
151 -200 kg     36,90 Eur s Dph
200 kg -300 kg 46,90 Eur s Dph

Cena dobierky je 1,40 Eur. V prípade, že zákazník uhradí za tovar vopred, tento poplatok sa mu neúčtuje.

Osobný odber sklad Pezinok

Objednaný alebo zakúpený tovar si môžete osobne zadarmo vyzdvihnúť už za hodinu po odoslaní objednávky v našom sklade na nižšie uvedenej adrese.
Pri osobnom odbere neúčtujeme žiadny poplatok.

Platiť sa dá v hotovosti alebo platobnou kartou

Adresa:
Areál stavebniny Satina
Maxstore
Bratislavská 79
90201 Pezinok
Tel: 033 640 86 81

Súradnice pre GPS:
48°16'48.83"N, 17°15'39.45"E

Čas pre osobný odber:

Od pondelka do piatku: 9.00 - 17.00 hod.

Sobota:Zatvorené

Nedeľa a sviatky: Zatvorené

Objednaný tovar je potrebné vyzdvihnúť do 5 pracovných dní.
Pokiaľ si tovar v tejto lehote nevyzdvihnete, budeme musieť objednávku stornovať.

Kuriér DPD ( Zásielky 0 -50 kg )

S DPD poznáte hodinový interval doručenia vášho balíka, príchod kuriéra môžete sledovať online na mape 1 hodinu pred doručením a aplikácia myDPD vám v prípade potreby umožní zmeniť adresu alebo deň doručenia. Platba v hotovosti aj platobnou kartou.

Štandardná doba doručenia v rámci Slovenska v nasledujúci pracovný deň od odoslania. Deň vopred obdržíte informáciu o doručení, v prípade potreby si v aplikácii myDPD jednoducho zmeníte adresu alebo deň doručenia. Platba v hotovosti aj platobnou kartou. Doručenie s DPD je šetrné k životnému prostrediu.

Doručenie do 24 hod.

Pri objednávke v pracovný deň do 12:00 hod, doručenie kuriérom nasledujúci pracovný deň.

Tovar Vám bude doručený za prvé uzamykateľné dvere na dodaciu adresu..

Cena za dopravu:
Hmotnosť
0 – 30 kg   4,90 Eur s Dph
31 – 50 kg 9,90 Eur s Dph

Cena dobierky je 1,40 EUR. V prípade, že zákazník uhradí za tovar vopred, tento poplatok sa mu neúčtuje.

Kuriér Geis ( Zásielky 50 - 300 kg )

Doručenie do 24 hod.

Pri objednávke v pracovný deň do 11:00 hod, doručenie kuriérom nasledujúci pracovný deň.
Možnosť platby dobierky iba v hotovosti
Tovar Vám bude doručený za prvé uzamykateľné dvere na dodaciu adresu..

Cena za dopravu:
Hmotnosť
51 - 100 kg      17,90 Eur s Dph
101 -150 kg     26,90 Eur s Dph
151 -200 kg     36,90 Eur s Dph
200 kg -300 kg 46,90 Eur s Dph

Cena dobierky je 1,40 Eur. V prípade, že zákazník uhradí za tovar vopred, tento poplatok sa mu neúčtuje.

Tovar zasielame kuriérom iba v rámci Slovenskej republiky.

V deň odoslania zásielky Vám príde e-mail so zhrnutím objednávky, číslom balíka a odkazom na stránku prepravcu, kde si môžete sledovať stav Vašej objednávky. Opätovnú informáciu dostáva príjemca v deň príchodu kuriéra, kedy je už informovaný o konkrétnom hodinovom rozpätí doručenia balíka. Ak sa ani napriek viacerým notifikáciám zásielku nepodarí doručiť, prepravca poskytuje ďalšie dva pokusy o doručenie.

Prevzatie zásielky– odporúčame dôkladnú kontrolu zásielky pri jej preberaní. V prípade zistenia porušeného alebo poškodeného obalu odporúčame zásielku neprebrať, prípadne riešiť priamo s vodičom prepravnej spoločnosti na mieste zápisom o škode. V prípade prevzatia poškodenej zásielky žiadame o nahlásenie tejto udalosti najneskôr do 24 hod. od prevzatia zásielky na e-mail obchod@maxstore.sk kde vám radi poradíme, ako v takýchto prípadoch postupovať. V prípade reklamácie nevyhadzujte obal - je predmetom dôkazového konania.

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti

Prihlásenie

Zabudnuté heslo

Produkt bol vložený do košíku
Pokračovať v nákupe Objednať